בית שמש • לאן טס המסוק?

    דוד קורצווייל No Comments on בית שמש • לאן טס המסוק?
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השליחות: ראש הישיבה ביקש, האדמו"ר רבי דוד כתב

    לא בכל יום יוצאת משלחת חשובה שכזו מבני ברק, כמו שיצאה היום לכיוון נהריה, כשבתווך נמצאת המערכה על עתיד בית שמש, כאשר גורמים הרוצים להצר את רגלים של החרדים חברו יחדיו בכדי לגדוע את ההתפתחות התורנית שידעה העיר בית שמש בשנות כהונתו של ראש העיר משה אבוטבול.

    את המשלחת הנכבדה שלח ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, אל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א מנהריה, ובידם הפקיד מכתב אישי אל האדמו"ר, צעד שמיותר לציין מראה את חשיבות המערכה אצל מרן ראש הישיבה שליט"א.

    המשלחת אף היא הייתה נכבדה ובלתי שגרתית, היו שם הגאון רבי שלום בער סורצקין שליט"א ראש ממלכת התורה 'עטרת שלמה', הגאון רבי אלחנן וייסבורד שליט"א ראש רשת הכוללים 'יששכר באוהליך', ועמם הרב צבי רבינסקי מנהל חינוכי וותיק בבית שמש. יחד עם בואה של המשלחת הגיע גם ראש העיר משה אבוטבול.

    באגרתו האישית כותבהגראי"ל לאדמו"ר רבי דוד, כי מאחר וביום שלישי יש בחירות בבית שמש, ויש חשש שאם לא יורו בפירוש להצביע עבור משה אבוטבול יבחר ראש עיר חילוני, לכך בקשתו שהאדמו"ר יוציא מכתב לאנשי בית שמש שיצביעו עבור משה אבוטבול.

    בהתרגשות רבה קיבל האדמו"ר את האיגרת, ובו במקום הוציא את עטו וצירף את שורותיו למכתבו של הגראי"ל, וכתב "השומע למרן גדול הדור שליט"א ישכון בטח, ותבוא עליו ברכת טוב ויתברך בשפע טובה וברכה והצלחה במותב תלתא כחדא, חיים עד העולם אמן ואמן".

    לאחר שסיים האדמו"ר רבי דוד להוסיף את שורותיו על אגרתו של מרן הגראי"ל, החזיר את האגרת לחברי המשלחת הנכבדה, וביקש מהם שיפרסמו את בקשתו לתושבי בית שמש.

    האדמו"ר שיבח את האחדות המיוחדת שיש בבית שמש, כאשר כל גדולי ישראל, ספרדים ואשכנזים, ליטאים וחסידים, כולם מאוחדים בתמיכה במשה אבוטבול לראשות העיר, ואמר שבוודאי במהלך שנותיו בראשות העיר עשה דברים גדולים במיוחד, ובכוח זה הצליח להביא ברכה שכזו לכל תושבי בית שמש.
    בהמשך לכך פנה האדמו"ר ובירך את ראש העיר משה אבוטבול באופן אישי, ואמר כי הוא מברך אותו מראש בברכת 'מזל טוב' על חשבון ההצלחה הגדולה שתהיה לו בבחירות.

    אגב, בשל הסמיכות ליום הבחירות ובכדי לא לבזבז זמן יקר, יצאה המשלחת במסוק, ממנחת מסוקים ליד בני ברק הישר לנהריה.
    הרב אבוחצירא

    להבדיל אלף אלפי הבדלות: מפלגת 'עוצמה לישראל' הכריזה הערב על תמיכתם במשה אבוטבול.

    בהודעה שפרסמו ראשי המפלגה ד"ר מיכאל בן-ארי וברוך מרזל לחברי 'עוצמה בישראל' בבית שמש, כתבו "גילוי דעת לעניין הבחירות בבית שמש – הרינו לגלות דעתנו כי בבחירות בבית שמש אנו תומכים במועצה לרשימת טוב, ולראשות לרב משה אבוטבול".

    למפלגת 'עוצמה לישראל' יש גרעין תומכים גדול בבית שמש, ובבחירות האחרונות לכנסת שנערכו לפני כשנה, הצביעו כ-1000 מתושבי העיר עבור 'עוצמה לישראל', כך שההכרזה הרישמית של המפלגה על תמיכה בראש העיר משה אבוטבול, יש לה השפעה גדולה, והיא מגדילה את בסיס התמיכה בו במירוץ לראשות העיר.



    0 תגובות